Způsoby doručení

 

Na výběr je několik možností, jak budete chtít zboží doručit. Více se o nich dozvíte přímo zde.

 
Balík GLS - Soukromá zásilka
 
  • O doručení vaší zásilky se postará společnost General Logistics Systems Czech Republic, s. r. o. Tato společnost vybudovala během pár let (od svého založení roku 1999) stabilní síť evropské balíkové přepravy, která v současnosti pokrývá 41 států. GLS založila také v několika zemích své vlastní společnosti – většinou se jednalo o kompletní sítě, které byly okamžitě uvedeny do plného provozu.
  • Společnost GLS vlastní třídicí centra a doručovací sítě, které této společnosti umožňují standardně poskytnout zákazníkovi doručení objednávky následující pracovní den po vyzvednutí, a to po celé České republice. Pomocí napojení na mezinárodní síť si může zákazník užít expresní doručení do ostatních 41 zemí v Evropě.
  • Zásilky, které vstupují do systému, jsou vždy označeny čárovým kódem, který se snímá při veškerých operacích probíhajících při přesunu od odesílatele až k příjemci. Díky tomu jsou informace o zásilce neustále k dispozici on-line, a to v reálném čase.
 
Balík PPL - Soukromá zásilka

  • Řidič se s vámi telefonicky spojí v den doručení, aby se s vámi domluvil na podrobnostech ohledně předání zásilky, sdělí vám výši dobírky, přibližný čas doručení a případně také další informace.
  • Vaše objednávka vám bude doručena standardně mezi 8.–18. hodinou v pracovní dny (není možné ovlivnit přesnou dobu doručení, ovšem je možné ji upřesnit po hovoru s řidičem). Pokud se nám nepodaří vás zastihnout, necháme u vás oznámení a vaši objednávku vám budeme doručovat znovu následující pracovní den.
  • Maximální hmotnost balíku je 50 kg.
  • Zásilka vám bude doručena hned následující pracovní den po převzetí u odesilatele.
  • Můžete sledovat cestu své zásilky, a to na internetové stránce www.ppl.cz po zadání čísla zásilky (11 číslic).

PPL večerní doručení
  • Nabízíme také večerní distribuci mezi 17.–21. hodinou v některých lokalitách ČR (kompletní seznam lokalit si můžete prohlédnout zde).
  • Večerní rozvoz je zpoplatněn (viz ceny za dopravu).

Převzetí a reklamace:
  • Obal zásilky musíte vždy při převzetí zkontrolovat – pokud naleznete zjevnou vadu (poškození obalu), je nezbytné okamžitě tuto skutečnost nahlásit a poznamenat do přepravního listu. Můžete tedy zásilku převzít i se zjištěnou vadou bez obav z následného uplatňování případné škody.
  • Zkontrolovat obsah zásilky je možné až po odjezdu řidiče, který na kontrolu obsahu nečeká (vady skryté můžete nahlásit do 3 dnů ode dne převzetí a požádat o sepsání zápisu o škodě).

Komunikace s PPL
  • Ke komunikaci s PPL se používá výhradně číslo zásilky.

Zboží je službou PPL doručeno do 24 hodin (během pracovních dnů).

 
  
Balík Česká pošta


  • Obchodní balík garantuje Česká pošta dodat nejpozději následující pracovní den ode dne podání. Neskladné balíky (tzn. balíky větších/nepravidelných rozměrů) se dodávají nejpozději druhý pracovní den ode dne podání.
  •  V obchodním balíku je možné přepravit věci o maximální hodnotě 100 000 Kč. Česká pošta nese zodpovědnost za balík pouze do výše sjednaného limitu odpovědnosti neboli udané ceny. V systému T&T (Track&Trace) jsou obchodní balíky sledovány od momentu podání zásilky.

 

    1. Doba dodání je garantovaná.
    2. Jedná se o rychlou, kvalitní a spolehlivou službu.
    3. Spousta doplňkových služeb.
    4. Hmotnost jedné zásilky může být až 30 kg.
    5. Další informace o této službě naleznete zde.

 

 HeurekaPoint - Uloženka

 

  • Uloženka, provozovatel HeurekaPointu, vás informuje pomocí SMS a e-mailu o tom, že je vaše zásilka připravena k odběru. Následuje standardní 7denní lhůta, kdy je možné zásilku vyzvednout.
  • Existuje 14 míst, kde je možné si zásilku vyzvednout.